מאמרים

אתר מאמרים לשימוש חופשי

תאריך: 21.03.2019

אתר מאמרים

קטגוריה:  • שיווק באינטרנט
מערכת לניהול לידים
מאת: יוסי מלמד  |  פורסם בתאריך: 31.07.2016  |  נצפה: 568 פעמים
ניהול שוטף של לידים ופניות נכנסות מחייב שימוש במערכת ייעודית. העבודה עם המערכת חיונית לריכוז הלידים תחת קורת גג אחת ולטיפול טוב יותר בלקוחות פוטנציאליים. העבודה עם המערכת פשוטה כי היא מבוססת על מספר שלבים. בשלב הראשון מחברים את כל ערוצי השיווק של העסק או החברה לחשבון ייעודי. החיבור מתבצע בין דפי נחיתה שיווקיים, אתרי אינטרנט רשמיים או תומכים, מספרי טלפון וכן הלאה. בשלב השני מגדירים את החשבון ויוצרים כללי ניתוב אוטומטיים. כללים אלו מאפשרים טיפול יעיל יותר בלידים והם חוסכים כוח אדם על סינון בין פניות נכנסות לא רלוונטיות.

מיד לאחר תחילת העבודה עם מערכת לניהול לידים כבר ניתן לראות את השינוי. המערכת מסייעת לניהול וטיפול בלידים, היא מאפשרת בקרת משתמשים והיא מסייעת בהפקת דוחות סטטיסטיים. הכלים שמשולבים בתוך המערכת עולים בקנה אחד עם הצרכים של עסקים קטנים, בינוניים וגדולים בעידן המודרני. מעבר לכך, העבודה עצמה לא דורשת רקע טכני מורכב. 

מערכת לניהול לידים מגיעה עם ממשק ניהול נגיש ונוח. המערכת משפרת ומייעלת קמפיינים קיימים וכך מגדילה את הרווחים של החברה. בעזרת המערכת ניתן להציע טיפול יעיל ופשוט בכל הלידים והפניות הנכנסות. תפקידה של המערכת הוא לעזור לעסק לבנות עתיד טוב יותר, אך מבלי לוותר על המאפיינים הייחודיים שלו. 

מי צריך מערכת לניהול לידים?
קהל היעד של מערכת לניהול לידים מגוון מכפי שנהוג לחשוב. קודם כל, המערכת היא פתרון אידיאלי לניהול השיווק ותהליכי המכירה בעסקים ובחברות. בעזרת המערכת אפשר לנהל בצורה פשוטה את תהליך קליטת הלידים מערוצי השיווק, הספקים והשותפים. הניתוב מתבצע ישירות אל הנציגים במוקדי המכירות וכך הוא משפר יחסי המרה.

שנית, המערכת מתאימה ליצרני לידים. בעזרת המערכת יכולים יצרני לידים לקלוט פניות מקמפיינים שונים, לבנות תכנית שותפים פנים ארגונית ולהפעיל מערך טיוב טלפוני. יצרני לידים גם משתמשים במערכת לטובת דיווח סיבות פסילת לידים ומכירת לידים ללקוחות קצה שונים. 

מלבד האמור לעיל, יש לציין משרדי פרסום ומנהלי קמפיינים שמשתמשים במערכת על בסיס קבוע. אפשר לראות את המערכת בשימוש משרדי פרסום במהלך ניהול פעילות דיגיטלית, או במסגרת קליטה ומעקב של לידים לצורך כתיבת דוחות בקרה. מנהלי קמפיינים נעזרים במערכת כדי למדוד החזר השקעה ללקוחות והם גם מנצלים את הממשק האישי לצורך תקשורת שוטפת.

כמו כן, בשנים האחרונות החלו מערכות לניהול לידים להיות חלק חשוב מהתפעול של מוקדי מכירות ואתרי אינטרנט. האתרים משתמשים במערכות הניהול כדי לשלוט על מערך הפרסום ולייצר כמות גדולה יותר של הכנסות. מנהלי אתרים מזינים את המערכת מנתונים שמגיעים מקמפיינים באנרים, דפי נחיתה וכלי פרסום שונים. כל אלו יחד מרוכזים בתוך ממשק הניהול של המערכת על מנת להגדיל את הרווחים בטווח הקצר והארוך.
התגיות של המאמר: לידים, ניהול לידים
מאמרים נוספים בנושא • שיווק באינטרנט
כיום, יותר ויותר בעלי עסקים ומנהלי חברות מבינים כיצד הם יכולים להגדיל את הצמיחה של העסק שלהם בצורה הטובה ביותר. כיום ההבנה היא שלא צריך לשבור את השוק יותר כדי להמשיך ולהיות רווחיים ולהיות במגמה של צמי
מאת: יוסי מלמד  |  קטגוריה: • שיווק באינטרנט  |  פורסם בתאריך: 08.01.2017  |  צפיות: 446
ניהול שוטף של לידים ופניות נכנסות מחייב שימוש במערכת ייעודית. העבודה עם המערכת חיונית לריכוז הלידים תחת קורת גג אחת ולטיפול טוב יותר בלקוחות פוטנציאליים. העבודה עם המערכת פשוטה כי היא מבוססת על מספר ש
מאת: יוסי מלמד  |  קטגוריה: • שיווק באינטרנט  |  פורסם בתאריך: 31.07.2016  |  צפיות: 568
אתם נמצאים היום בהתלבטות לגבי העסק שלכם? לא יודעים איזו החלטה עסקית לקבל ואיך להתקדם? אם כך, אפשר להבין אתכם, כי מי מאיתנו יודע תמיד מה עליו לעשות למען קידום העסק?
מאת: דוד הייטנר  |  קטגוריה: • שיווק באינטרנט  |  פורסם בתאריך: 29.10.2015  |  צפיות: 1232
לפני כמה זמן עלית על תגלית מרעישה שיכולה לשנות את העולם. אננס כתום. פנית לחברים, פירסמת בפייסבוק, בנית אתר ואפילו תלית שלט חוצות. עכשיו כל מה שחסר לך זה סרט וידאו עם כנפיים... כזה שישווק וימכור גם הר
מאת: מיקוקה הפקות  |  קטגוריה: • שיווק באינטרנט  |  פורסם בתאריך: 15.04.2015  |  צפיות: 901
בשנים האחרונות אפשר לראות מגוון עצום של חברות בתעשיית הפרסום באינטרנט, כיום, כמעט כל החברות מבינות שללא שווק ופרסום אינטרנטי הן יאבדו חלק נרחב מפלח השוק שלהן. השאלה הגדולה שנשאלת היא, מהי הדרך הנכונה
מאת: רינת לזר  |  קטגוריה: • שיווק באינטרנט  |  פורסם בתאריך: 05.08.2014  |  צפיות: 1684
עסקים בתחילת דרכם יוכלו להשתמש בפלטפורמות חינמיות לפרסום או לחסוך עלויות פרסום תוך שימוש באמצעי שיווק זולים ואטרקטיביים הן ברמת המחיר והן ברמת היעילות. לפניכם מספר דרכים נגישות, זולות ואטרקטיביות לביצ
מאת: סטודיו קורן דור  |  קטגוריה: • שיווק באינטרנט  |  פורסם בתאריך: 06.12.2013  |  צפיות: 1014
חדר ישיבות קטן. חמישה אנשים ליד השולחן, מנהלים דיון אבל נשמעים בדיון הרבה קולות.
מאת: אמיר ארונוביץ  |  קטגוריה: • שיווק באינטרנט  |  פורסם בתאריך: 16.11.2013  |  צפיות: 835
רבים שואלים איך לעשות כסף באינטרנט. האתר משמש בעלי עסקים בתוכניות שותפים המכונות affiliate, ומציע מגוון עצום של מוצרים. רעיונות למסחר באי ביי אינם מחייבים השקעה גדולה ומתאימים עבור שיווק עסקים קטנים.
מאת: אורן לוי  |  קטגוריה: • שיווק באינטרנט  |  פורסם בתאריך: 25.06.2013  |  צפיות: 799
ישנם כמה כללים שכדי לעמוד בהם כדי להצליח בעולם השיווק האינטרנטי. כאן תוכלו לראות כמה כללי עשה ואל תעשה די להצליח בתחום המאוד תחרותי של שיווק באינטרנט
מאת: Yahav Shemer  |  קטגוריה: • שיווק באינטרנט  |  פורסם בתאריך: 10.04.2013  |  צפיות: 812
קבלו 10 טיפים שיעזרו לכם להצליח בעולם השיווק האינטרנטי. שיווק באינטרנט הולך וגובר תאוצה אם השנים, וכדי להצליח בעולם התחרותי של השיווק באינטרנט יש לדעת את צרכי השוק, מידת התחרותיות, ועוד.
מאת: Yahav Shemer  |  קטגוריה: • שיווק באינטרנט  |  פורסם בתאריך: 10.04.2013  |  צפיות: 784

שלום אורח

הוספת מאמר חדש

מאמרים חדשים

הכרויות מאוקראינה


מידע נוסף

אודות מאמרים באהבה
מפת האתר

השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש - כל הזכויות שמורות © למאמרים באהבה 2011